برو!!!

عشق شیشه ای



بـــــــــــــرو!!!!


ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ


وقتیـــــ یقینـ دارم بیشتر از منـــ


کسی دوستت نخـــــــواهد داشت…


بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد..


بــــــــــــرو!!!!


ترس برای چه؟؟


وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی به رویـــــ تمام آن هایی که


به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی…. !

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پشه
ساعت14:29---22 بهمن 1393
راس گفتی واقعا...
پاسخ: مرسی


مهسا
ساعت19:50---21 بهمن 1393
سلام ابجی مهسام ببخشید من تیا چت دیگه نمیام ولی میام اینجا همیشه برات نظر میزارم بخاطر محمد زندگیم داشت بهم میخورد ابجی جونم وبت عالیه

پاسخ:سلام مهسا جون خوبی باشه اشکلی نی


اجیasal
ساعت19:09---19 بهمن 1393

سلام گلم وبت خیلی قشنگه

با افتخار لینک شدی

بهم سر بزن
پاسخ:سلام گلم آدرس بده چشم حتما میام من شمارو با افتخار لینک کنم 



saeedsingle
ساعت20:57---11 بهمن 1393
سلام
اخرین پستمه

خداحافظی
پاسخ:چرا دادا سعید دلم برات تنگ میشه


mahsa
ساعت13:17---9 بهمن 1393

مطالب زیبایی دارید لینگتون کردم
پاسخ:مرسی ابجی مهسا


دختر ; عاشق
ساعت22:42---8 بهمن 1393
سلام خوبی چه خبر
پاسخ: هیچی سلامتی


shadi
ساعت17:04---6 بهمن 1393
ســــــــــــلامـــــ
وب قشنگی داری
به منم سربزن خوشحال میشم
راستی...
لینکت کردم
پاسخ: باشه مرسی


مجید اصغرزاده
ساعت14:07---6 بهمن 1393
بیگ لایک خیلی قشنگ بود آبجی
پاسخ: مرسی داداش مجید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:, / 13:17 / یه عاشق /
miss-o